Spring til indholdet Spring til søgning

Bogføringsassistance

Der er visse ting, du sikkert aldrig ville forsøge at klare selv. Så hvorfor ikke også lade eksperter klare din virksomheds papirarbejde?

Benytter du uforholdsmæssigt mange ressourcer på administrative opgaver. Så lad i stedet Summa Summarum varetage arbejdet for dig. Vi tilbyder professionel og fleksibel assistance til:

  • Afhentning af usorteret bilagsmateriale
  • Bogføring og afstemning
  • Momsregnskab
  • Statistik og andre offentlige indberetninger
  • Regnskabsanalyser samt drifts- og likviditetsbudgetter
  • Debitor- og kreditoradministration
  • Løn- og personaleadministration
  • Sags- og projektstyring
  • Årsafslutning
  • Sekretær- og administrative opgaver af enhver art
  • Lager- og statusoptælling

Vi skræddersyr vores ydelser til netop din virksomheds individuelle ønsker og behov, og du vælger selv, om vi skal varetage alle administrative opgaver eller kun dele af dem.

Ved at overdrage papirarbejdet til Summa Summarum bliver det ikke kun nemmere og mere overskueligt. Der er både sund fornuft og god økonomi i at koncentrere sig om kerneforretningen.

Så slip for det administrative ”bøvl” og kontakt os allerede i dag, og hør hvad vi kan gøre, for at du får en nemmere hverdag.